دوربین بولت AHD – Cplus (مدل: PL-180-star light)

این دوربین دارای تکنولوژی استارلایت میباشد دوربین های استار لایت در تاریکی شب قادر به گرفتن تصاویر رنگی میباشدکه دوربین های معمولی یا بدون این تکنولوژی تصاویر را به صورت سیاه و سفید به نمایش می گذارند، بنابراین دوربین سی پلاس مدل PL-180دارای  WDRسخت افزاری نیز میباشد.

دوربین های با قابلیت WDR از قدرت دید بالاتری برخوردار هستندبه این معنا که اگر منبع نورزیاد مانند پنجره روبروی لنز قرار داشته باشدو دوربین در محیط تاریک تصاویر در مرز تیره و روشن دیده نمیشوند در اینجا ما نیاز به تکنولوژی WDR داریم و با استفاده سخت افزار WDR نور را متعادل کرده و تصاویر مرز بین تاریکی و روشنایی را واضح به نمایش میگذارد.

این دوربین از نوع بولت بوده و مناسب انواع محیط های داخلی و خارجی مانند پارکینگ ها-خیابان ها پاساژ … میباشد و نسبت به آب وهوای نامناسب مانند سرما و گرمای شدید مقاوم بوده و ضد گرد و غبار نیز میباشد.

دوربین PL-180-STAR LIGHT  دارای رزولوشن 1080*1920 معادل 2MP  میباشد.و تصاویر فول اچ دی به نمایش میگذارد.

لنز این دوربین  F/01که اندازه لنز آن 4MM میباشد و زاویه دید حدودا 72 درجه دارد و با توجه به لنز به کار رفته در آن زمان بیشتری نور دریافت میکند در نتیجه در انواع محیط ها ودر کمترین لوکس نوری میتوانیم تصاویر رنگی و بسیار واضح و شفاف داشته باشیم.

مشخصات دوربین مداربسته
دوربین مداربسته
AHD – Bullet (بولت)
لنز
3.6mm
رزولوشن
2MP
کیس (بدنه)
فلزی – متوسط
دید در شب
20m-25m

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *